Chestionar de satisfacție pacient internat
Cu profesionalism și dăruire, personalul Spitalului Municipal Sebeș, depune toate eforturile necesare pentru ca dumneavoastră să beneficiați de un tratament rapid, corect și adecvat. Tot ceea ce este nou în domeniul științei medicale, va fi pus la dispoziția Dvs, fără nici o rezervă și fără a ține cont de statutul Dvs social, starea civilă, vârstă, sex sau medii de plată.
Modalitatea de răspuns este de a marca, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns.
Vă rugăm, dupa completare, să îl depuneţi în cutiile special amenajate la biroul de internări.
În cazul în care nu sunteți mulțumit de serviciile oferite de spital sau de calitatea tratamentului de care ați beneficiat, vă rugăm să faceți propuneri de îmbunătățire a activității noastre completând Chestionarul de satisfacție al pacientului.
Opinia Dvs este foarte importantă pentru noi.
Dacă serviciile noastre au fost pe măsura așteptărilor dumneavoastră și sunteți pe deplin mulțumiț, aveți posibilitatea să ne transmiteți în scris acest lucru. De asemenea puteți recomanda Spitalul Municipal Sebeș prietenilor și rudelor. Noi vom acorda tuturor pacienților tratamente și servicii de calitate.
În cazul copiilor sau a pacienților fără discernământ, completarea chestionarului se realizează de către aparținători.
În cazul persoanelor fără discernământ temporar, chestionarul se va completa numai în momentul în care pacientul are discernământ.
Spitalul vă dă asigurări privind păstrarea anonimatului și a confidențialității chestionarului.
Informația obținută nu va fi asociată cu dumneavoastră.
Chestionarul de feedback/satisfacție al pacientului se poate completa și on-line, mai jos.
Stimate pacient,
Spitalul realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor internaţi cu privire la calitatea serviciilor oferite în cadrul unităţii. Acest demers se derulează periodic în cadrul spitalului nostru şi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite.
Atenţie! Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare.
Având în vedere că spitalul îşi desfăşoară activitatea în cadrul unui sistem de management al calităţii care impune satisfacerea cât mai deplină a cerinţelor şi aşteptărilor dumneavoastră, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a completa acest chestionar care conţine întrebări relevante pentru noi.
În situaţia în care vreţi să menţionaţi aspecte pozitive/negative despre îmbunătăţirea îngrijirilor medicale din timpul spitalizării, vă rugăm să le enumeraţi la rubrica „ Alte menţiuni”.
Modalitatea de răspuns este de a marca, la fiecare întrebare, pătratul care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns.
Chestionarul este confidenţial/anonim şi vizează doar prelucrări statistice, care au ca obiect înţelegerea opiniilor dumneavoastră, cu privire la calitatea serviciilor oferite de spital.
Vă mulţumim anticipat pentru implicarea dumneavoastră în acest demers important!
Date statistice (vă rugăm încercuiţi/completaţi):
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii: