Cu profesionalism și dăruire, personalul Spitalului Municipal Sebeș, depune toate eforturile necesare pentru ca dumneavoastră să beneficiați de un tratament rapid, corect și adecvat. Tot ceea ce este nou în domeniul științei medicale, va fi pus la dispoziția Dvs, fără nici o rezervă și fără a ține cont de statutul Dvs social, starea civilă, vârstă, sex sau medii de plată.
Modalitatea de răspuns este de a marca, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns.
Vă rugăm, dupa completare, să îl depuneţi în cutiile special amenajate la biroul de internări.
În cazul în care nu sunteți mulțumit de serviciile oferite de spital sau de calitatea tratamentului de care ați beneficiat, vă rugăm să faceți propuneri de îmbunătățire a activității noastre completând Chestionarul de satisfacție al pacientului.
Opinia Dvs este foarte importantă pentru noi.
Dacă serviciile noastre au fost pe măsura așteptărilor dumneavoastră și sunteți pe deplin mulțumiț, aveți posibilitatea să ne transmiteți în scris acest lucru. De asemenea puteți recomanda Spitalul Municipal Sebeș prietenilor și rudelor. Noi vom acorda tuturor pacienților tratamente și servicii de calitate.
În cazul copiilor sau a pacienților fără discernământ, completarea chestionarului se realizează de către aparținători.
În cazul persoanelor fără discernământ temporar, chestionarul se va completa numai în momentul în care pacientul are discernământ.
Spitalul vă dă asigurări privind păstrarea anonimatului și a confidențialității chestionarului.
Informația obținută nu va fi asociată cu dumneavoastră.
Chestionarul de feedback/satisfacție al pacientului se poate completa și on-line, mai jos.